i sve što bih reći htjela

Ovakva, kušnjom prekaljena, skovana od vremena, ostadoh nedorečena

srijeda, 18. rujna 2013.

ja bih to sve uredno imenTovala

Rodilo se osamnaest beba, mašaAllah! U Tuzli! I sve redom zaplakaše kad su vidjele gdje su ispale iz svijeta duge pupkovine...

Ali...


Gadno je kad ugroziš sugrađane koristeći jako opasne i totalno tuđe riječi, pa se oni, jadni, u državi koju ne smatraju svojom, osim po pitanju osporavanja da je i naša, ne osjećaju "k'o kod kuće".

Žena na TV "Slon" u Tuzli  rekla  "mašala". I ugrozila ostale, mimo onih čija je to riječ. A čija je to riječ? Ne znam tačno šta to znači, ali sam čula nekoliko puta kad je jedna Ane, svekrva od jedne muslimanke, čiji je sin prihvatio islam, rekla to "mašala".

Rekla je to kad je vidjela tortu koju je napravila jedna  Emina.
Rekla je i kad joj je sin okrečio stan.
Rekla je kad joj se rodio drugi unuk, veći od svih beba u rodilištu.

A ja sam rekla mašaAllah. I ne znam da li se ovako to piše na našem. Mislim, na bosanskom. Ovom, koji ne pričaju oni kojima ni Bosna nije njihova, osim kad treba da ospore da je i naša.

*

PaJz' sad 'vamo:


"Ima pojedinaca u ovoj zemlji, čak i među 'lingvistima', koji smatraju da su turcizmi u našem jeziku trag nemile strane okupacije pa ih treba izbjegavati, piše Behar.hr.


Evo kako bi oni pjevali kultnu pjesmu Alekse Šantića, 'Emina':


Sinoć kad se vratih iz toplog javnog kupatila,Prođoh pokraj vrta starog voditelja Islamske molitve.Kad tamo, u vrtu, u hladu jasmina,Sa vrčom u ruci stajaše Emina.


Isuse što je lijepa! Tako mi Islamske vjere,Stid je ne bi bilo da je kod imperatora!Pa još kada šeće i plećima kreće…Ni zapis učitelja Islamske škole više mi pomoć’ neće!"
(preneseno sa radiosarajevo.ba)

PREDLAŽEM ( mooožda...) onoj teti koja je jako pogriješila, i uvrijedila multi-kulti Tuzlu, da sljedeći put kad Bog da rodnu godinu u njenom gradu, uzvikne: "Ave, Imamović!" Ili: "As ti Gospe!". Možda: "Svetog ti Save!"... "Kačevendine mi tikve!"... nešto... čime će se ukinut bereket u narednih milion godina. Mislim, ionako ih je previše tamo...takvih... neslanih, pored onolikog morETA. Tako bar neće imat problema s vrijeđanjem nekog, jer neće biti nikog. Osim nas, koji na Božiju blagodat kažemo : "MašaAllah!".
Mislim, mi se ne vrijeđamo. Nama i kad mater o'suju, mi se ne obaziremo. Znamo da paščad ne zna neg' lajat.

http://www.islammylife.tv/vijesti/bih/item/4225-nakon-sto-je-spikerica-rtv-slon-u-programu-kazala-rijec-masala-zabranjena-upotreba-muslimanskih-rijeci

Muslimanske riječi! Super... krompiruša, burek, zeljanica, ćevapi, sogan-dolma, teletina ispod saća... U restorane ( pRdon, restaurante) od sad uvest riječnik stranih pojmova, da nam komšije znaju da je krompiruša- "gibanica od sjeckanog krUmpira i crvenog luka, odnosno, kapule."
Burek im prevest kao "beskrmeći nadjev za tijesto od vode i brašna". Zeljanicu kao "špinat savijen u tijesto koje smo poškropili s kiselim ( mineralnim) vrhnjem."

Što ih niko ne mršne?

Broj komentara: 6:

  1. hahahahhahaha...ovo je nako sto sam cjeli dan plakao od muke,,,zbog Tuzlanskog dozivljaja masallah....

    OdgovoriIzbriši
  2. ;) ja čula da se na njihovom moreTU ne smiju kupat žene u "burkinijima", tj "kupaćima za pokrivene" :D Isto da bi pokrivene žene išle među njih. Mislim, mi ne volimo horore i to... :D

    OdgovoriIzbriši
  3. inače tuzla vam je jedno veliko "narodno" pozorište, svako svakome glumi ljubav :) tako je bilo i u ratu i poslije rata :) daj' se smjelo svašta bi se radilo, haman iz ljubavi :)

    OdgovoriIzbriši
  4. hehehe, vele da je Tuzla ušla u Guinessovu knjigu rekorda kao Grad ljubavi :D

    OdgovoriIzbriši
  5. svaki put kad na jelovniku ove moje radničke menze pročitam "jabuke punjene orasima" požalim što mi je B. Klaić kod kuće... morat ću ga u ured preselit, da si znam prevesti :D
    al zato uredno piše baklava od oraha :D,

    i sad shvatih da ja zaista govorim još jedan "strani" jezik (u nizu "ostalih ex-yu stranih jezika"), a ovi mi ga hoće ukinut! aj aj aj

    OdgovoriIzbriši
  6. ahaha! Tufahije! :D :D E, moj Klaiću, di si da nam reimenuješ kljukušu'! :D

    OdgovoriIzbriši