i sve što bih reći htjela

Ovakva, kušnjom prekaljena, skovana od vremena, ostadoh nedorečena

četvrtak, 18. prosinca 2014.

Prstom u osinjak




Kratka rečenica koja sadrži jedno opažanje je uzdrmala ženski svijet.
Naime, napisala sam (smjelosti li grozne!) na društvenoj mreži (čitaj: ljepak za sve što se klima i otpada), da mi je smiješna konstrukcija "HALAL KOZMETIKA".

Zatalasalo se i staro i mlado. Ponajviše mi se svidjelo što su neke dobronamjerne sestre pokušale da mi objasne šta znači "halal". Da ih Allah nagradi, lijepo je znati da insan ima nekoga ko bi mu objasnio nejasno.

U oluji se zameo trag bitnoga iz ovog opažanja. Zato ponavljam: "Čuj, "halal kozmetika"!"

Ponajviše su se našle udarene u srce ženskice koje prodaju "Farmasi" kozmetiku. Ne znam zašto. Naime, halal je jasan, i haram je jasan. Imaš kozmetički brend, znaš da je po halal standardima, i dovoljno je da mu daš tržišno ime. Brend nađe svoje mjesto kroz tržišni marketing i poslovanje. Kome treba i koga zanima, naći će ga, baš kao i halal-meso usred Vatikana. "Farmasi" je, kako sam imala priliku saznati, brend koji  je standardiziran po halal-standardu. Nema sastojke koji muslimanima nisu dozvoljeni za konzumiranje i upotrebu. Odlično! Aferim! MašaAllah! U ČEMU JE PROBLEM?

Problem je, mile moje, što je biznis zasljepljujuća stavka, ako nam je on i njegov dunjalučki prosperitet  glavni kriterij  u pristupu bilo kakvom mišljenju. NarodSKI rečeno:  Ko vam je udario na paru? Ja nisam. Ja kažem: Nemojte šejtanu činiti uslugu nazivajući nešto imenom koje će proizvesti lančanu reakciju nereda. I to je to.

"Halal kozmetika". Sastojci su halal. A kozmetika? Hmmm...

Jeste, ako je za njegu, higijenu, i slično, i nema sastojke koji su šerijatom zabranjeni za korištenje i konzumaciju. Jeste, ako je šminka kojom se uljepšavamo za muža, kojom se uljepšavamo u svom domu, pred osobama pred kojima nam to nije zabranjeno. Ako je mimo toga, ta kozmetika je haram. Je li sad jasno?

Nije?

Šejtan ima vrlo perfidne forme navođenja "step by step" vode na njegov mlin. Naše je da jedni druge savjetujemo, i da uviđanjem zamki upozorimo da ko nedužan ne naleti...

Vidite, kad ste nazvali kozmetiku "halalom", a ne imenom brenda koji uvažava halal standarde, i po tome je poznat, vi ste ženama koje hodaju Dunjalukom  namazane kao reklame za fasadersku djelatnost rekle da je to ok, ako je namaltereno halal-sastojcima.
Vi ste time, vjerovatno ne htijući, rekle da je super mazati nokte halal-lakom, koji je  vodopropusan, jer se preko njega može uzeti abdest. A to što će sekica i Janku i Marku pred nosom kuckati namalterenim noktićima, jer je lak  iz "halal-asortimana", to nema veze? I to je "halal"... je li? Nema veze, samo nek se radi. Mora se, je li, od nečeg živjeti... Jahhhhh...

Kaza lijepo jedna sestra da je "znanje-imanje". Slažem se.

Lijepo bi bilo da je znanje vazda u službi halal-imanja ili nemanja harama.

Dakako, mogle su odmah vidjeti da su vrlo bučne i žučne sve one koje vjernicama spočitavaju to što im je draže da jedu manje i tanje, nego da ostavljaju djecu i "rade iz nužde", pa da im, kao njima hudima, treba kozmetika. Dakako, ova "halal-kozmetika", jer one ne bi da se griješe. Ipak je nužda u pitanju.

Inače, ovo je ista fora kao ona:
"Ti ćeš meni da se namaz u tajicama i bodiju ne može zvati namazom, jer namaz ima svoje šarte!!?? E, sad ZBOG TEBE više neću ni klanjat!!!"

"Tiii ćeš meni da moram klanjati onako kako mogu, u prilikama u kojima jesam, makar to išaretom bilo... tiii ćeš meni da je insan stvoren zbog namaza, i da je njegovo da brine o naređenom, a ne određenom!? E, jok! Sad neću više nijednu riječ o islamu da čujem, jer ja radit moooram, a klanja se kad se stigne. Lahko je vama, vjerničkim lezihljebovićkama, kojima muževi sve donose na tacni!"

Jeste. Hvala Allahu. Probajte i vi, nećete se pokajati.

Ili, radite, braćo sestre, raaaadite, ko vam brani? Ja ne.  A Šerijat samo ako se kosi s njim.

Nema komentara:

Objavi komentar